Sep 2, 2012

Naib Ketua Pemuda Umno Ketereh Mati Akibat Serangan Jantung

KOTA BHARU: Naib Ketua Pemuda Umno Bahagian Ketereh ditemui mati di dalam keretanya, di sini hari ini dipercayai akibat serangan jantung.

Gambar Hiasan

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman, berkata mayat Rosyuri Mat Rifin, 44, ditemui orang ramai pada jam 8.10 pagi di dalam kenderaannya yang terletak di tepi jalan di simpang empat lorong belakang al-Quds Travel, di Wakaf Siku.

Menurut isterinya, Rosyuri yang ada bersamanya pada waktu maghrib memberitahunya yang dia hendak menonton bola sepak di antara Kelantan dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) di Stadium Sultan Muhammad IV di sini malam tadi, kata Azham.

"Mangsa dipercayai meninggal dunia kira-kira pukul 11 malam tadi selepas menonton perlawanan bola sepak tersebut," katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada Bernama, di sini.

Azham berkata, mangsa yang beralamat di Kampung Binjai, Ketereh itu ditemui di tempat duduk pemandu dengan terdapat kesan muntah, dan kes berkenaan diklasifikasi sebagai mati mengejut. - BERNAMA

0 comments

Post a Comment