Jul 13, 2018

Ziana Zain Maafkan, Tidak Berdendam Dengan Bekas Suami

Rumah tangga yang dibina Ziana Zain bersama Armin Zaharin Mohd Zambri, selama hampir 20 tahun berakhir apabila lelaki itu menceraikannya dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam.

Ziana, 50, berkata beliau bersyukur kerana kerana semuanya berakhir dengan tenang dan mudah.

"Alhamdulillah, semuanya berakhir dengan lancar dan mudah. Saya sentiasa berdoa kepada Allah supaya diberikan ketenangan jiwa selepas ini.

"Saya juga berdoa supaya dipermudahkan segala urusan saya serta pihak di sebelah sana," katanya seperti yang dilaporkan Harian Metro.

Pada masa sama, penyanyi lagu Puncak Kasih itu berkata dia telah memaafkan bekas suaminya itu dan tidak menyimpan sebarang dendam.

"Sudah lama saya maafkan. Saya tidak berdendam dan saya bukannya orang yang begitu.

Sekarang fokus saya hanyalah anak-anak dan perkara lain saya tidak mahu fikir buat masa ini,” ujarnya.

Ziana dan Armin bernikah pada 9 Mei 1998 dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Muhammad Aiman, 18, dan Muhammad Ammar, 14, serta pasangan kembar, Muhammad Ariel dan Siti Nur Kaseh, 9.

Kemelut rumah tangga mereka menjadi lebih besar selepas Armin dihadapkan ke mahkamah atas pertuduhan jenayah iaitu mencederakan seorang anaknya pada Mac lalu.

0 comments

Post a Comment