Sep 1, 2012

Penafian

Blog ini adalah milik peribadi BeritaSabahKini. Tidak ada kaitan dengan mana-mana Blog/Website, individu, organisasi, agensi atau parti.

BeritaSabahKini ("kami") adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari blog ini serta tidak boleh ditafsirkan sebagai ejen kepada, ataupun syarikat yang disyorkan oleh pihak kami. Maklumat yang dikumpulkan adalah bagi tujuan rujukan umum sahaja.

Ini tidaklah bermakna suatu pernyataan yang mengatakan anda tidak akan menemui sebarang maklumat tepat di laman web ini, ia hanyalah untuk menyatakan BeritaSabahKini TIDAK menjamin, di dalam sebarang keadaan, kesahihan maklumat di sini. Maklumat/bahan/artikel tersebut berkemungkinan telah pun diubah semula beberapa ketika sebelum anda membacanya. Kami sentiasa berusaha untuk menerbitkan maklumat/bahan/artikel yang lebih diyakini dengan setepat dan secepat mungkin, namun ia tetap masih tanpa jaminan.

Kami tidak membuat apa-apa pernyataan atau waranti berkenaan dengan laman blog/web dan maklumat dan bahan terkandung dalam laman blog/web dan tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, secara langsung atau tidak langsung, yang berkaitan atau khusus, turutan, termasuk tetapi tidak terhad kepada kerugian berbentuk kehilangan keuntungan, kepercayaan atau kerugian tak ketara yang lain.

Sebarang artikel boleh diterbitkan semula di laman blog/web lain dengan syarat anda hendaklah memberi kredit kepada blog ini.

Apa juga komen yang dibuat diblog ini adalah terletak HAK kepada PARA PENGKOMEN dan BUKANNYA dibawah tanggungjawab editor, author atau BeritaSabahKini.

Jika sekiranya ada sebarang SAMAN atau Tindakan Mahkamah, hendaklah DIRUJUK TERUS kepada PARA PENGKOMEN kerana ia bukanlah komen dari BeritaSabahKini atau bagi pihak BeritaSabahKini atau pandangan BeritaSabahKini. BeritaSabahKini mengamalkan dan menyokong "MSC Malaysia Bill Of Guarantees" (BoG No.7) iaitu tidak menapis internet.

Sebarang kata-kata mengguris hati atau menyinggung mana-mana individu, organisasi, agensi atau parti dalam penerbitan artikel di sini, kami terlebih dahulu memohon ribuan kemaafan.

Pandangan kita boleh sahaja tidak sama tetapi kita boleh sama-sama berfikir tentangnya dan mencari pandangan majoriti pakar dan ahli tentang sesuatu perkara untuk dijadikan sandaran dan pegangan perjuangan masing-masing.